Monday, June 18, 2012

amar danish sepet......

 
Amar danish..huhuhhu..jarang aku cerita tentang anak aku yang sorang niekan...hihiiihi..Amar danish nie lembut orang nya, tapi boleh tahan lasak dia...dalam diam tau..geram gak tengok dia..ada gak tokoh membebel cam abg dia, cuma dia lom pandai susun ayat...masih lagi cakap dalam bahasa dia...
dan si Amar Danish nie mmg suka sangat menyakat adik dia..mana tak nya, di aadik kepada iman dah tentu ler asyik kena kacau gan abang dia..la nie dia dah jadi abg, balas dendam ler...hihiih...

lagi satu, anak aku yang nie, selalu sangat sakit mata...lepas tu bawah mata dia mesti kemerahan pastu klu tak cukup tido, mesti lebam...tak tau kenapa.... la nie mata dia baru jer baik...


kan? mata bawah dia mesti lebam..tak tau kenapa...yang sebelah tue dah sepet da..kena gigit semut...sebelum nie kena tembel...aku pun tak tau cam ner dia leh kena tembel....intai aku mandi ker???? ar????

1 comment:

Shawn Razaleigh said...

hehe. comel je. kalau risau fasal mata tu p lah jumpa doc ke hafe.