Monday, June 18, 2012

aksi laki bini.....

hahahah..tajuk ko tak tahan..aksi apa yang korung nak tengok sangat tue..wahahahah...aksi terlampau?? tak der makner nyer k....semua aksi2 terlampau kat dalam fon jer eh...percaya ler sangat!!!!

k masuk pada cerita....ari nie datang lambat lagi..hahaha ada hal..tapi sebelum aku satelkan keje aku pagi tue, sempat pulak aku bergambar gan en.suami aku nie..dah datang perangai giler kami..anak-anak tak der..dah post kat umah mak aku....hihihi...buat pengetahuan korung en.suami aku nie mmg susah sangat nak bergambar...klu ambik gambar macam batu..aaddooiii..geram aku tengok....

en suami complain, kata tak cantik..bawah mata dia hitam...lorat...

dah memang bawah mata awak tue hitam, nak wat cam ner..tak mengaku plak...tak hensem katanya..aduh...alih tempat...dok bawah cahaya..kasi terang sikit...kasi snap lagi...
ha..baru ok...huhuhuh..laki bini sama2 perasan....hahahhaha..walaupun anak mata aku tue tak berapa nak betul..bajet hot ler plak....

yang nie aku lak complain, ckp dia tak pandai posing..cam patung..muka alaaaaa....




ingat dah tak nak bergambar lagi..rupa2 nya en.suami naik syer ler plak.....sibok nak bergambar gan barang-barang antik dia...korung tak caya..ha...tengok aksi dia...adduuhh....mmg aku bantai gelak jer gan dia nie..dah macam budak2...
korung tengok..aduhhh tak pandai betul post....
tak stim langsung..hahahhahah...jahat mulut ko!!!!

aarr..manja sikit...siap pn isteri tunjukkan cara2 posing....

ok..dah pandai posing


adooohh...tolong jangan muntah hijau kat sini yer...sila tahan muntah anda...dinasihatkan supaya anda semua makan asam kasi kurang sikit loyar tekak korung setelah tengok aksi gedik gambar nie...hahahhaha...seronok plak aku tengok gambar nie..yep..mmg susah nak tengok en suami aku bergambar bagai cam nie...kihkihkih..cam budak-budak...dan akhir sekali aku postkan gambar paling cun tuk tatapan korung...

hahahahha...akhirnya terkeluar muntah hijau ko yer....
bye.... :)
lalallala..hati berbunga ceria....

No comments: