Wednesday, May 2, 2012

kenapa busuk hati sangat!!!!

aku pelik la orang2 yang macam nie...aku nie baru jer ok...dah datang berita lain la plak...aku tak tau kenapa hati ko tue busuk sangat...kenapa la ada orang sebegini kat bumi nie...ada jer dia cari point nak kena kan aku...

tahniah la ko memang dah berjaya sakitkan hati aku...tapi aku nak tanya ko....KENAPA EH KO BUAT CAM TU???? APA YANG KO DAPAT EH??? apa yang ko dapat bila ko sakitkan hati orang sekeliling ko....
hei...orang dah tau la ko tue busuk....hati ko busuk.....dalam baik2 ko kena kan aku...
tak cukup ker dalam meating ko gan pengarah, ko kata aku nie bermasalah.....

ye..aku mengaku, aku selalu mc, selalu cuti...TAPI TUE MASA AKU MENGANDUNG!!!!! BANYAK MASALAH...URI KEBAWAH..SEMPUT...ANAK KECIK LAGI....BUKAN NYA KO TAK TAHU.....

aku tak doakan ko....tapi Allah maha penyanyang....ko akan terima apa yang aku dapat daripada ko..ko akan hadapi apa yang aku hadap masa mengandung...bukan ker masa ko mengandung anak 1 ko dah nampak....aku tak doa, tapi aku yakin ko akan rasa.....

kenapa ko tak pernah bagitau aku..takpernah sekali pun ko panggil aku masuk dlm bilik ko bincang apa yang ko tak puas hati sgt dengan aku...dengan kerja aku...apa masalah aku....tuptap, ko terus naikkan nama aku kat dlm meating bersama pengarah...ko burukkan aku....memang ko terbaik la....tak profesional langsung!!!!pastu bila depan aku...baik nak mampos ko nie...kenapa nak hipokrit sgt.....

jangan pentingkan diri sendiri la...ko letak aku kat unit lain, pastu ko perlukan khidmat aku lagi.....BUKAN KER KO KATA AKU NIE BUAT MASALAH KAT KO....KEJE 2 BLN TAK SIAP....SUSAH NAK CARI AKU, SEBAB UNIT LAIN...LAGI MAHU AKU???

hello...klu cara ko betul, aku no hal la nak buat semua keje tue...tapi CARA KO KOTOR!!!!!KOTOR KO TAU!!!! ye...hati aku sanggggat sakit skrg nie....aku diam tak bermakna aku tak kisah tau...aku malas ak bising gan ko...ko pun bukan sukakan...jangan sampai aku bertindak diluar kawalan aku....ko masih tak kenal saper aku...ko masih tak tahu aku macamana...jangan cabar aku...kesabaran aku ada had nya....

AKU TAK KAN MAAFKAN KO..AKU TAK KAN MAAFKAN KO......
HATI KO MMG BUSUK..TERIMA KASIH...TERIMA KASIH BEBANYAK!!!!!

No comments: