Monday, April 23, 2012

berubah sudah....

aku tak tau ler korung semua dah berubah ker tak..maksud aku blog nie ler...semalam aku buka jer alih2 dah lain bebenor rupa nyer....almaklum ler...hamba nie baru jer berblogging...
hihihihih.....meh aku tunjukkan apa yang aku katakan lain tue...

bila aku login jer..benda nie keluar...bukan seperti dulu tu...

aik..aku pun pelik gak...terkial2 gak aku.....antara rupa bentuk yang lain.....


aku pun pelik..naper jadi cam nie..agak n yer aku terklik benda alah yang upgrade tue kot..sebab  benda alah nie tak keluar lagi.....tapi bila aku klik ar??? ker korung semua sama jadi cam aku???
dan adakah nie jawapan bagi persoalan abg jonni ????

sumber gambar : abg jonni


* sebenarnya nak update citer lain..pasal badan qurratul naik merah pagi tadi, tapi kabel usb tak bawak...so tak der citer, aku wat ler citer ne....huhuhuhu...

5 comments:

Eny Yusnizar said...

Salam ziarah dan follow sini :)

Uncle Jonni said...

huhuhu... klik je kat gambo bulat tu.... tepi tu... tukar interface lama... huhuhu...

lagi best yg lama... huhuhu..

Wanieys said...

dr segmen lulu follow sini.

ohhh dashboard wanieys pn jd tp tukar balik jer ke yg lama :)

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

biasa le... blogspot nak buat pembaharuan..... try la interface baru nih..... memula memang la kekok... lelama.. dah biasa..... ok la tu

Spudin said...

a'ah ..da brubah ....blogwalking sini :D