Sunday, April 1, 2012

Bercuti bersama anak2...Cameron Highland

memang seronok bila bercuti gan anak2 nie..penat dah tentu la kan..anak2 kecik lagi, bawak berjalan...fuuhhh..letih nya...tapi tetap puas hati sebab tengok anak2 suka...

kitaorang gerak malam jumaat, ikut rombongan opis aku...huhuu..alhamdullilah qurratul tak banayak ragam dalam bas, cuma masa nak tido jer ada mengamok sikit..hihihi..dia paling kecik kat dalam rombongan nie...danish plak first time naik bas...ya allah dah macam kena histeria dia..punya ler takut....iman relekss lagi...huhu...belagak..dia kata dia dah pernah ikut cikgu naik bas...gie rombongan ler...ajuk ler adik dia melalak naik bas..nasib baik melalak sekejab jer...

sampai sana dalam pukul 6...sembahyang, sarapan terus berjalan...pukul satu baru cheak in appartment..cerita pasal appart ment nie..aku nyer bilik tingkat paling atas..kena naik tangga....oooiiittt..mau tercabut kaki tangan aku...dengan dokung qurratul..nasib baik danish tak wat hall...dan nasib baik kekawan aku ada...hihi..tolong aku memantau anak2 aku..ye la anak2 aku yang paling kecik semua....

so tak nak panjang cerita lagi...biarla gambar2 nie ceritakan betapa seronok nyer anak aku....

 budak kuat meragam bila nak tido....

 iman dengan kakak kesayagan dia....natasya....

 budak paling xcited nak gie cameron....



 si danish yang kuat melalak...adddoiii dikkk naper sayang....


 tengok..melalak lagi....

 ok...mood dah ok sikit.....


iman gan tasya dapat kawan baru.......

























memang seronok tengok anak happy...penat pun tak terasa bila tengok semua seronok...
san hari nie..aku gie keje dengan muka tak senonoh..tak bersolek..dan mengantuk sangat!!!!
waaaaaaa!!!!!!



1 comment:

The Makeup Artist said...

nothing much dah kat cameron kan.. x sesejuk dulu pulak tu.. lama dah x balik sana..