Monday, March 19, 2012

Terukir di Bintang...Yuna

semalam en.suami bawa kami anak beranak jejalna..huhuhhu...
tue pun aku yang ajak...nak tunggu dia...erm...sibuk jer memanjang...
dalam perjalanan nak ke muar tue....keluar ler plak lagu YUNA nie....
wa....dia terus kuatkan radio...menyanyi kecilll...ceeehhhh....komain ko yer...suka hati ko...hhuhuhuh...suami suka hati pun aku nak menyungut yer....


aku tanya en.suami....knp suka sangat lagu nie...lain macam jer....org sana suka ker???
dia sengih...cehhhh....dia kata lagi nie intro dia cam lagu cerita kartun UP tue...
memang aku anak beranak suka tengok cerita tue..anak2 aku mmg suka sangat cerita tue....
dan bagi aku cerita tue romantik tau..penuh kasih sayang....



 haaaa..cerita nie...memang kami anak beranak memang suka tengok..bila aku ingat2 erm..ye la menag intro lagu tue cam cerita nie....aper pun ...aku memang minat yuna..dan aku suka semua lagu dia...lagu nie pun aku suak dengar sbb terbuai2 tau.....santai jer....


TERUKIR DI BINTANG
-YUNA-

Jika engkau minta intan permata
Tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu
Jika engkau minta satu dunia akan aku cuba
Ku hanya mampu jadi milikmu
Pastikan kau bahagia
Hati ini bukan milikku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan kamu

Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa di hatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu
Hati ini bukan milikku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan kamu
Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa di hatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu
Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa di hatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu

sumber pic : pak google

1 comment:

dRag0nfLy said...

suara dia ala2 penyanyi dolu2 gitu.... huhuhuhu