Tuesday, March 27, 2012

penyakit baru...

huhuhu..jangan terkejut plak...bukannya penyakit kronik pun....cuma aku perasan sejak akhir-akhir nie aku nie pelupa la..pastu cepat sangat blur....lagi satu tak tentu arah..naper yer???
aku banyak berkhayal la...kadang-kadang aku rasa cam tak betol jer...(leh ker cam tue?)...

bukan apa..kadang-kadang...tengah syok dok cerita nie..alih2 blur...lupa nak cakap..
pastukan...kalau aku tengah cerita jangan ler ada yang sampuk...klu tak kena time, aku blur...LAMBAT PICKUP!!!!!

kalau kat rumah lagi ler..uruskan anak2...pun sma..kang aku bawak botol susu ke dapur, pastu tiba2 blur...lupa nak buat apa??? kenapa erk????
aku rasa cam kronik jer...

tapi aku satu jer tak lupa...wahahhahaha...(gelak gatal lagi...)
kata member aku...nak kata ko nie pembawakan budak...ko tak ngandung...
waaa....tak mungkin k...tak kan jadi nyer.....sebab????

sebab aku memang dah tak leh mengandung lagi....( muka sedih....) bukan rezeki aku lagi...Tuhan hanya beri aku zuriat 3 jer...melainkan kuasa dia...keajaiban berlaku....

dan yang pasti nyer sekarang..aku pelik kenapa dengan diri aku nie..aku tak suka....member aku kata, mungkin ada sesuatu yang ko fikirkan...apa benda yang menyemak fikiran aku nie yer??

KENAPA DENGAN KO NIE??????


3 comments:

RosDiana said...

apa yang kau boringkan sangat tu ekin..aku rasa penyakit kau nie penyakit dah lama tak bantai gelak tak..

Uncle Jonni said...

huhuhuhu... ada benda yg merungsingkan kot...

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

tu namanye jiwa kacau... huhuhu

senang aje obat jiwa kacau nih..... setiap selepas solat.... amalkan baca... tasbih... tahmid.. takbir 33 kali setiap 1...

baca asmaulhusna... AR-RAHMAN 100x @ l2bih setia lps solat... ia akan menguatkan ingatan kita.....

dan byk lagi la.... insya ALLAH... mintak la pada ALLAH...