Sunday, March 25, 2012

opppssss....

 
kelakar la bila dikenang2 kan...kan aku ada cerita pasal seorang pemimpin yang dulu aku rasa memang dia baik..tapi rupa nya...hampeh..tak mau dengar kata orang bawahan dia..langsung tak mahu dengar luahan orang bawahan dia.....

hari nie aku dapat berita, dia leh terasa lak gan aku..aaaaiiikkkk....
boleh plak cakap dalam meating gan pegawai bawahan dia, yang aku nie nampak dia, pandang dia aku buat muka...hhheeellloooo...yang terasa sangat kenapa?? tak sangka ler plak gan aku pun ko nak pandang....ko kan pegawai terhormat...tak kan dengan orang bawahan cam aku nie ko nak pandang...

kenapa nak terasa sangat??? ker ko terasa yang ko wat keputusan kurang bijak...tue la dengar sangat cakap pegawai ko...kan dah menyusahkan orang..pastu tak betol..ada ker patut tempatkan aku kat unit lain dan masih wat lagi kerja lama aku kat unit lama...kan tak betul..aku kan berhubung dengan public...haaa...kan dah kena complain....

pastu nak tarik keputusan tu rasa macam tercabar plak..pelik aku pemimpin cam nie la...tak salahkan kalau seorang pemimpin minta maaf dengan orang bawahan..aku bukan nyer suruh ko melutut minta maaf gan aku...just tarik balik jer keputusan tue..tak jatuh nye reputasi ko...

la nie...terbaru..cerita baru...pegawai terbagus kat tempat aku nie...selaku bos lama aku tue, leh buat cerita plak kat dalam meating..cakap aku tak buat keje dua bulan...memang besar kesialan dia la...aper wayar otak dia dah putus ker??/ yang selama nie aku bawak permohonan aku dalam meating tue apa??? ker orang lain yang buat??? aduuhhh...nie semua orang2 yang terlebih bijak pandai....sampai dah tak leh pikir....ko nak dapat kerani baru, buat kerja aku tue, jangan la ko nak buruk2 kan aku...ko tu dah la mengandung..kang anak ko terkenan aku baru atau...oopppsssss......tak pe tak per..aku kan ccuuuttteeeee!!!!

aper pun...terima kasih la yer...terima kasih bebanyak..aku pun malas nak ambil tahu semua tue..yang aku tahu..aku dah buat kerja aku..dan aku nak buat kerja aku kat bawah...jadi bos baru aku dah boleh bagi aku kerja..akan ku buktikan yang aku nie bukan seperti yang dikatakan...

yakin boleh!!!!!

No comments: