Thursday, March 8, 2012

Majlis Kenduri Kahwin

Tarikh Nikah : 03 Mac 2012 ( lepas ishyak)
Tarikh Sanding : 04 Mac 2012 
Tempat : Taman Kelubi, Jasin, Melaka.

_________________________________________________________

macam buat karangan ler plak.....huhuhu..ok kan aku janji nak citer pasal majlis adik aku kan..
alhamdullilah...semua selamat...memang penat giler aku...dan kahwen adik aku nie memang banyak menguji kesabaran aku....tersangat menguji...

1) baju tempahan pakai baju sedondon gan adik2 lambat siap....dah kena hamun gan aku baru terhengeh2 nak siap....

2) dah tue...antau jahit manik gan orang yang sama...memang tak cantik langsung...LANGSUNG TAK CANTIK!!!! baju nie untuk mak aku...mak aku tengok jer baju dia, terus mengamok....memang marah betul dia...ye la kena tipu...cakap lain, buat lain..mak aku leh rentap manik2 tue...last2 ari jumaat mlm aku lari sekejab beli jubah tuk mak..dah merajuk betul dia...ye la...nak pakai sedondon gan ayah aku..last2 baju tak cantik...so...pakai la jubah...nasib baik ada kaler...penat tau!!!!

3) kak ipar aku yang sangat bermasalah gan aku!!!! malas nak mampos!!! anak macam 5 orang walhal 2 jer....yang sulung 6 tahun, yang kecik setahun lebih....memang dah pandai bawa diri...tapi...sajer jer...memang malas punya orang..eeee.....ngelat jer keje.....

4) ada perosak majlis datang...huhuhu..tiap2 tahun wat peal sama...datang tak menolong, cakap jer lebih...lauk pengantin dia tibai dulu...walhal pengantin baru nak makan..dah tue bungkus punyer ler banyak...goodies2 nie memang banyak la dia ambik...sabau jer kan????

5) masalah dengan mak andam masa nak nikah... salah faham....nie leh sabar lagi..sebab bukan salah dia pun...

6) geram gan mentua adik aku nie....aduuhh...malas nak cakap...

huhuhuhuh...banyak ler plak..semua tue memang menguji keimanan aku...fuuuhhh...nasib baik semua dah selesai.... erm..lepas jer habis majlis..anak0anak aku demam plak... Amar Danish dan Qurratul'Ain...
kesian Danish...muka merah menag panas sgt...bagi mkn ubat tuam badan dia...esok tu demam dah ok, semput plak...kesian anak ibu....

ok....nie aku tepek gambar sepanjang majlis berjalan....




















































No comments: