Wednesday, March 7, 2012

kena injet.....

mula-mula aku nak ucapkan syukur kehadrat illahi kerana majlis perkahwinan adik aku berjalan dengan lancar...syukur alhamdullilah..nanti aku ceritakan pasal majlis adik aku tue yer...skung nie diaorg tgh syok honeymoon....

hari nie aku nak cerita pasal NUR QURRATUL'AIN......hari nie dia kena enjit untuk 6 bulan nyer..walhal dia dah 7 bln...bulan nie dah 8 bln...hutang satu bulan cheak up....
sepatutnya qurratul kena enjit 29/02/2012 itu hari..tapi memandangkan dia tak sihat...badan dedau dan memang demam...jadi aku tangguhkan....huhuhuhu..takut nanti demam teruk masa majlis adik aku lak..aku gak yang genyah....jadi aku tangguhkan ler....

hari jumaat, nurse datang rumah, huhuhuuh...cari aku gan anak aku ler...nak mintak temjujanji baru ler....so aku cakap ler 5/3/2012 aku datang...pukul 3 pttg....tapi....aku leh luper lak....skung nie leceh sikit..nak datang cheak up bulanan kena buat temujanji, pastu kena cakap nak dtg kul berapa....
last2 aku kamikaze jer datang tadi...fuuuhhh..nasib baik masa aku datang tak ramai..aku gie dalam kul 12...klu ramai, mmg serah kepala la..
huhuhu..aku snap pic nie pun takut....buat kali kena marah....
hiih..tengok qurratul tue...sengih2 inagat ibu dia nak bawak jalan2 ler tue..huhuh..ibu bawak gie enjit yer sayang.....senyum ler sangat....



kena jer enjit.....apa lagi melaung ler dia... meronta sikit punya kuat...badan plak makin semangat...kuat aku pegang dia...sumbatkan puting...terus senyap......

 lalalala....sedih ler tue kena enjit.....huhuhu..ibu dia kalau kena enjit pun melaung..tapi laung lain la...pasal yang tukang enjit tue en suami dia....wahahahahah...(gelak gatal.....)

huuhuu....jadi nie last enjit wat masa nie....nurse bagi tarikh temujanji baru...2 bljn lagi...jangan aku lupa da...aku nie bab enjit2 anak aku nie memang ada pelupa ckit,.....taaaaaapppiiii.....wahahahhah...bab aku nak di enjit memang aku sentiasa jaga...

huhuhu...dah jauh aku meraban dia...



berat semakin naik...7.4 kg...huhuhu..semangat anak ibu....
ok tue jer nak cerita...skung nie aku nak gie salin baju..nak joging jab...minggu lepas sibut nak kawen kan adik..tak sempat nak jogging...badan dah naik nie...huhuhu..en suami dah complain nie.....

2 comments:

ZSqueenbee said...

hepppp...comelnyeeee...gmba num 2 tu 18sx..haha...meh cni geget pp yg bambam tu...gewammnyeeeee

dRag0nfLy said...

selamat pengantin baru utk adik kamu.....