Wednesday, February 15, 2012

sakit hati tahu tak!!!!!

eeeeee......sakit hati aku la...memang sakit hati aku....
ko dah antau aku kat bawah nie...ko dah tukar aku kat bawah nie, buat apa keje kat atas tue aku nak buat..men
tang2 aku 
orang bawahan sesuka hati jer ko nak bodah2 kan aku eh.....hati aku mmg betul2 sakit nie...keje kau, kau buat la bodo!!!!!!

jangan suh pemaju2 ker consultant2 ker jumpa aku!!!!! hantar diaorang ka bawah nie cari aku!!!!! tak der maklumat kat bawah nie!!!!! pergi antar kat pegawai yang cerdik pandai tue...
dah tau tak der orang nak wat keje aku dulu, ko cari ler kerani lain...jangan menyusahkan aku!!!!!

memang penjawatan aku naik, tapi tak bermakna aku kena buat keje ko!!!! tue keje ko kan....buat la...pepandai ler ko nak selesaikan...jangan bebankan aku....yang ko pergi sokong aku tukar unit kenapa!!!!!! bodoh!!!!
banyak lagi kerja kat bawah nie aku leh buat.....mentang2 bos baru aku wat tak tahu jer kat aku, ko leh campak keje kat atas tue bagi aku....tak ker bodoh namanya!!!!
body 
kat bawah
, kerja kat atas.....ko mema
ng pandai la!!!!! the best la!!!!!otak leh wat batu geliga!!!!
JANGAN CARI AKU LA!!!!!! 



* aku tak marah kekawan aku tau...aku marah orang yang terlalu bijak nie aja.....

1 comment:

dotblogspotdotkom said...

sabo yee.. pepagi jgn marah²... nanti payah rzeki.... huhuhu..

anyway.. org² kelas bawahan macam kita nih.... depa sesuka je..... kalu aku nih.... dok ngantar surat... depa buat macam kulis je... mentang2 la despes.. huhuhuhu

anyway... sabo je la yee.... sesungguhnye keje kita itu iabadah.. moga ALLAH memudahkan ibadah yang satu ini....

senyum sikit....