Sunday, February 26, 2012

Jemputan Majlis Perkahwinan..

 


pejam celik pejam celik dah nak dekat majlis kahwin adik aku...erm....adik lelaki aku...orang yang sibuk dah tentu aku...ceeehhhh kalah mak pengantin...hihihihi..aku memang rapat gan adik2...walaupun aku bukan anak sulung, tapi adik2 memang rapat gan aku..dan aku leh kongsi rahsia gan adik2...bukan rahsia jer..masalah pun dia leh kongsi gan aku.....baik tak aku....BAIK KO!!!!!

ok cerita sikit tentang adik aku nie...Majlis nie akan langsung tak lama lagi...04 Mac 2012, AHAD...lemah sikit aku wat ari ahad..sebab esok nak keje aku penat...hihihi..tapi aku siang2 dah apply cuti..adik yang kahwin aku lak yang cuti panjang....AKAK PERANTIN LA KATAKAN!!!!!

 * bakal adik ipar gan mak aku.....nie masa majlis pertunangan dia....wah....senyum lebar Cik yam yer...(mak aku..)
 * aaaa...nie ler wajah budak darah manis skung nie....hihii....tak hensem kan..serabut jer aku tengok...masa nie memang dia nampak serabut..pasal kehulu kehilir uruskan majlis pertunangan nie...tue yang muka berminyak...dia kan memang sibuk...

 *hihihi...kotang bezakan la muka mak dia gan mak aku...huhuu..bezakan...naper mak aku lagi ceria nie..huhuhuhuhu...


Majlis nie buat habis kat rumah aku...makner nya..rumah pompan tak wat majlis...just kenduri sikit jer...
kenapa?? kan selalunya rumah pompan yang buat habis kan....oleh kerana belah pompan tak sefamous ayah aku...cehhh...tak la..ada la masalah sikit....tapi insyaallah semua akan berjalan lancar....


so....dihari yang mulia nie..aku menjemput korang semua hadirkan diri di Majlis yang meriah nie...cehhh.....datang ler...dialu-alukan....

1 comment:

dotblogspotdotkom said...

elakan pembaziran... duit nak guna bukan hari tu je..... insya ALLAH sepanjang hayat....

huhuhu.. TAHNIAH utk adik kamu dan kamu sekeluarga.....