Monday, February 20, 2012

Gemukkkk!!!!!

huhuhhu...frustla...aku dah gemuk la....dah ada anak tiga nie makin gemuk lak....erm...cam ner nak buat nie...aku kena diet gak nie....aaadddduuhh,,,,kadang2 aku tak tahan la..aku nasi boleh lagi tahan..tapi air batu...perh, memang aku tak tahan....

nie gambar masa aku sekolah menengah..huhuhuhu...coommoottt ko....




* masa jamuan akhir  form 5....huhuhuhuhu...

hihihihi....kuruskan...memang kurus...geram aku....

yang kat bawah nie plak, zaman aku blajar lepas SPM...hiihi..masa nie en.suami aku mmg tengah dok mengusha aku...huuuh...






* boleh tahan lagi saiz badan...

dan yang nie plak..masa aku sambung blajar kat IKM...nie umo 20 tahun...



huhuhuh....kurus..memang kurus beb...bilah dah kahwin...mengandong...perhhh...badan aku....naik dowh....

 ***hahahaha....buruk ko!!! nie masa aku ngandung anak pertama...ko tenyeh ler mekap kat muka aku...bedak berkilo2 pun tak kan naik seri aku..memang SEMEMEH!!!! hidung kembang!!!!!!

*yang nie plak ngandung anak no 2...hiiihi...comel sikit.....

gambar masa mngandung anak no 3 tak der plak..agaknya aku tak suka bergambar kot masa tue...

memang badan aku naik..nak2 bahu aku...eeeeee....rasa nak potong jer lemak2 nie....





makin gemok kan???? macam mana nie....nie lom aku tunjukkan gambar yang terbaru...
bagi la kau kata2 semnagat wahai sahabat2 aku...hihih..bagi la kau kata2 semangat untuk aku kurus kan badan aku nie...dah la en. suami aku nie cekeding jer....



ha...tengok..memang korang terperanjat kan!!!!! aku sendiri pun teperanjat!!! aku ker tue??? wahahahaha...tak ngaku lak tue....
aku nak kurus!!!!aku nak kurus!!!!

tollloooonnngggg!!! aku kena kuat semangat!!!! bagi ler aku kata2 semangat!!!!

cayok ckin!!!!cayok!!! kau boleh!!!!
malaysia boleh tak kan ko tak leh!!!!

 

1 comment:

Julie M Gumpil said...

HI blog walking je... Kalau nak kurus cuba makan lecithin.. Jom tukar2 blog? see u k...