Thursday, January 26, 2012

Tempat baru...

huhuuhhu...la nie baru aku nak citer tempat baru aku yer...
hihihi...bukan nya apa..masih belom ada mood lagi kat sini...bukannya apa..masih terasa asing...
apa pun aku memang suka ke sini...sebab dulu masa aku lom dapat keje tetap aku keje sambilan kat sini...
jadi aku tau sangat keadaan kat bawah nie...


masuk jer dah ada kata-kata aluan "selamat datang"...





 

hihihih....bakal rakan sepejabat baru aku....
ramai lagi nie...tapi ada yang tak der...almaklumla...
Penolong Pegawai Tanah (SO)....kerja lebih bayak kat luar...



 kat sini hanya ada tiga kuntum bunga jer..yang tudung hijau tue...boss baru aku....
jadi...tambah aku...dah ada 4 kuntum bunga la kat unit nie....




 ha.....tak lama lagi ada la nama aku kat carta nie yer...ada juga nama sikin kat sini...tapi bukan aku da...
so sekarang nie...unit nie dah ada dua sikin..
huhuu...asikin kuasa dua yer...
JANGAN MEMAIN KO!!!!!
hihihihh...













 keadaan dalam bilik pelan....bilik nie dulu aku duduk...masa mula2 aku datang aku kena duk dalam nie...
sorang2 jer tau...cam kena pulau...kesian aku...nasib baik..teman sejawat baru aku perihatin..huhuhuh...
mana tempat aku sekarang???
korang nak tengok tempat duduk baru aku???


*


**


***


****


*****


******


*******


********


**********



tttaaaaaddddaaaa.....nie la tempat baru aku...






kesian kan...aku masih lom dapat patisyen...so..terpaksa la letak meja cam tue jer...
nasib baik ada komputer...dan ada line internet..tue yang penting...campak la aku kat mana2...
janji ada pc...ada line internet...hidup ler aku....

peneman setia aku di offis...gambar anak2 aku...
dan patung pemberian en suami..sempena hari jadi aku....

jadi..aku berharap..aku diterima ditempat baru nie..
dan aku bersedia untuk berkhidmat disini...
dan aku berharap sangat pn boss baru aku dapat terima aku...

terima kasih...
huhuhuhu




No comments: