Wednesday, January 11, 2012

pic lawak

hari nie aku malas nak citer apa-apa2..mood banyak lari ooo...
so..ari nie aku nak tepek beberapa gambar yang berjaya mencuit hati aku...sampai aku tergelak sorang-sorang...
ok..aku sharedkan dengan korang...
dan sumber pic-pic lawak nie biasa la...pak google ler..

 * perjanjian RM3..hihihi..lawak la..nie mesti keje budak-budak nie..nak beli mainan la tue...

 * ambik ko...mapus member ko kat bawah tue..tue ler tido lasak no......

 * fenomena zaman sekarang...perrrggghhh...bahasa ko.....

 boleh la tue....nak sangat pakai moto...kasi can la...

 ALLAH...mintak dijauhkan la....taobat mak....

bahasa yang paling kau menyampah...nie pun fenomena anak remaja sekarang...
tak faham aku!!!!!

akak minah rempit sejaaaatttiiii!!!

 Ayam sunat????
*************************************************

ok yang ni eplak aku tepekkan citer2 yang lawak eh...

Sabun, Deodorant, Perfume & Shampo Ajoi
Seorang salesman sedang mempromosikan produk perusahaannya kepada seorang pelajar kolej.
Dia menanyakan pertanyaan tentang produk yang dipakai pelajar tersebut.

Salesman = Sabun mana yang anda gunakan selama ini?

Pelajar = "Sabun Ajoi.."

Salesman = "Kalau deodorant, deodorant mana yang anda gunakan?"

Pelajar = "Deodorant Ajoi"

Salesman = "Minyak wangi?"

Pelajar = "Minyak Wangi Ajoi"

Salesman = "Shampoo?"

Pelajar = "Shampoo Ajoi"

Akhirnya dengan kecewa si salesman bertanya lagi..
Ok, apakah jenama Ajoi ini jenama tempatan atau luar negara kerana saya belum pernah dengar?
Siapa tahu Anda selama ini memakai produk yang tidak sihat.

Pelajar = "Bukan jenama tempatan atau luar negara. Ajoi itu rakan sebilik saya"

Salesman = oooo..semua Ajoi yg punya..

 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

suka sama embun

Cikgu baru : Murid2 hari ini cikgu nak kamu perkenalkan nama dan hobi kamu.. kita mulakan dengan pelajar lelaki dahulu?

Lelaki :
nama saya Ahmad bin Jul, hobi saya melihat embun.
nama saya Ali bin Tang, hobi saya melihat embun.
... nama saya Abu bin Tik , hobi saya juga melihat embun.

Cikgu: Oh, semua pelajar lelaki mempunyai hobi yang sama.. bagus2...

sekarang pelajar perempuan pula..
Permpuan :
Hi !! nama saya Embun 

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
doktor vs mak cik
Seorang perempuan tua berjumpa seorang doktor dan bertanya,
"Doktor, saya ada masalah dengan perut yang selalu
berangin, tapi ianya tidak pernah menganggu
saya...kentut saya tak pernah berbau, dan senyap.Jadi
saya selalu kentut.

Doktor meminta penjelasan lebih lanjut dari perempuan
tua itu..., dan perempuan tua itu berkata,
"Sebenarnya, saya sudah kentut sebanyak 20 kali ketika
berada dihadapan doktor. Mungkin doktor tak tau sebab
kentut saya tidak berbau dan senyap."

Doktor itu menjawab, "Ok, sekarang ambil pil ini dan
datang jumpa saya minggu depan."

Seminggu selepas itu, perempuan tua itu kembali.
"Tuan Doktor," panggilnya sambil marah-marah,
"Saya tak tau pil apa yang yang doktor beri pada saya,
tapi sekarang kentut saya... walaupun masih
senyap...tapi baunya sangat busuk."

Doktor itu membalas, "Bagus!!! kita sudah mengubati
hidung makcik yang tersumbat , sekarang, mari saya
periksa telinga makcik." 

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Lawak MAk-anak
Anak : Mak apa dlm perut mak tu?
Mak : Adik hang la
Anak : Mak benci adik ke?
Mak : Mak tak pernah benci anak2 mak.
Anak : Dah tu, nape mak telan dia?
Mak : kalau mak tampaq hang. Jangan tanya pasai apa noh !!


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Tazkirah untuk isteri tersayang...

Pada malam jumaat seorang suami memberi tazkirah kepada si isteri sebelum menunaikan kewajiban sebagai lelaki..

Suami: Menurut Ulama, kalo kita berhubungan intim 1x pd malam Jumaat (sunnah rasul), bererti kita telah membunuh 40 setan.

Isteri: Macam tu bang, Kalau main 2x bang??
...
Suami: Bererti kita membunuh 80 Setan

Isteri: Kalo 3x bang ???

Suami: 120 setan

Isteri: Kalo 4x bang ???

Suami: 160 setan

Isteri: Kalau 14x pulak bang ???

Suami: Itu kau nak BUNUH AKU....bukan SETAN!!!....

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Ajoi Kopi Panadol

Asari melihat rakannya, Ajoi sedang membuat kopi.
Kemudian memasukkan sebutir ubat panadol ke dalamnya.
Dengan kehairanan Asari bertanya kepada Ajoi…

Asari: “Kenapa kau masukkan panadol dalam kopi tu?”
Ajoi: “Kopi ni kan panas… bagi panadol ni kurang sikit panas dia…” 

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

 

1 comment:

InaAchik said...

hilang ngantuk pepetang ni... ;)