Saturday, January 14, 2012

Mandi Manda....

ok...aku tak mau sedih2 lagi.....semua tue aku dah buang jauh....semalam aku dan anak2 pergi mandi manda....huhuhuh.....mandi lagi....bukan gie melaka wanderland ok....pergi Gunung Ledang....yeyeor jer...
hihiih..tak lah...aku gie Sagil....

kali nie pergi bukan dirancang...aku mimpi terus terasa nak gie...oleh kerana en.suami berniaga dan benda nie semua tak dirangcang, maka aku pergi la dengan anak-anak dan adik aku, si a!n....jadi jer....

aku ajak angah aku yang kebetulan balik umah mak aku, tapi sayang dia kena keje lak, jadi kak ngah aku jer la ikut..bawak si haikal yang tembam tue...ok...para ibu-ibu jer pergi k....

dah lama sangat aku tak pergi sini...seinggat aku zaman aku tunang ker zaman bujang aku...skang dah anak tiga baru nak gie balik....dulu pergi gan en.suami...ye la...zaman-zaman singel mingle nie memang syok gie tempat-tempat syok....(keluar tanduk ko!!!!) tapi dah kahwin nie haram nak bawak aku....banyak kali ajak, tak mao pergi...nasib baik aku kata nak gie nie en.suami kasi...klu tak merajuk 3 hari...jangan tido gan aku!!! (aku leh tahan ker???? huhuhuh)

so pukul 11.20pg kitaorang gerak..pukul 12 kitaorag sampai....rasa macam cepat jer...excited mana tak nyer...bukan aku jer dah lama tak gie, sama gak gan kak ipar dgan adik aku nie...mmg lama sangat!!!!!

sebelomm gerak sempat gie singgah kedai RM2 pergi beli pelampong!!!! takut kat sana jual mahal kan....tapi nama jer kedai 2 hinggit, tapi jual mahal gak....sampai kat sana apa lagi, nak maengankut barang bawak masuk punya la azab!!! orang tak ramai, tapi barang nya leh tahan banyak gak...gan pelampung, 4 bijik!!!kallau kecik takper....hiihih..terpaksa la suruh iman gan danish bawak sendiri punya...gan susu lagi, gan makanan...perggghhhh...mandi peluh aku...5-8 minit la nak jln ke tempat mandi manda tue...
nasib baik budak2 nie nak bawa...berpeluh2...kitaorang mandi belah bawa jer...nasib baik ornag tak ramai...cari port baaaiiikkk ckit, aper lagi rendam  ler....

hihihi..seperti biasa, hero2 aku nie memang penakut!!!!!!!!!!!!! iman taku tsejuk, danish takut air terjun!!!
bukan dalam mana pun, dan bukan nyer air terjun berpuluh kaki punya...aaddduuuhhhh...melalak2 dia..aku rendam gak dia...



tengok tue....paut habis kat aku...penakut!!! nangis2 aku bawak rendam gak....

takut2 ambik gambar tetap tunjuk peace dia...hihhi.....

nie dah strat nangis teruk...sejuk...tak tahan nak kencing!!!!
senyum ko eh....cuba masuk dlm air...melaung2...
 
tengok..kan dah kata!!!!!


budak yang suka main air...







..




hihihihi...dipendekkan cerita...memang seronok gie sini...lain kali kita citer lagi eh....
en.suami dah tunggu ...nak keluar...da....





No comments: