Thursday, January 26, 2012

hobi lama kembali menyerang!!!!!

membaca...ye hobi lama aku membaca...tapi bukan baca buku sejarah ker, biografi ker, bebagai lagi la...tapi...novel k....
hihihihi
..dua tiga menjak nie hobi lama kembali menyegat la...

tapi tak segila dulu la...sanggup tak tido pasal nak abiskan baca novel.....
dan kebetulan anak-anak tak mengacau aku membaca...so tue yang makin menjadi2 aku gan habo aku nie....

itu hari aku beli 3 bijik novel...memang aku dah aaaiiimmm jer novel nie...aku baca online dan diaorang akan terbitkan cerita tue....pergi kedai, tengok ada lak novel tue...apa lagi sebat ler....




cerita nie best sangat!!!!!! tak rugi beli...dan cerita dia bagi aku tak sama macam lain2...memang aku tersangat hayati, dan kadang2 aku terikut2 lak jadi heroin cerita nie...
 cerita MAID nie pun tak kurang hebatnya.....tebal gak buku nie...
aku ambil masa tiga hari baca..hihihihi....

hihihi...buku nie plak, memang aku dah beli...masih dalam balutan lagi...
lom baca, tapi aku yakin cerita nie best, pasal aku dah baca online...tapi separuh jalan, coz nak diterbitkan...
cerita nie macam seram...memang seram..tue pasal aku takut nak baca...tapiiiii!!!! bila dah baca memang korang akan rasa keadaan dia....
lom bersedia baca, pasal aku nie penakut....


 USAI...AKU TERIMA NIKAHNYA.....buku nie aku tengah baca sekarang nie...plot dia mendatar...tak klimiks lagi...so..tak tau nak kata...

dan diantara novel-novel lama yang aku baca......
novel nie...KASIH YANG SUCI...novel nie dah dijadikan drama...ala citer nora elena tue...
citer novel lagi syok.....hihihihih




cerita nie kalau tak silap aku pasal kena kahwin paksa juga kot...dari awal sampai bahagian tengah memang best....tapi ending memang mengecewakan aku...tersangat mengecewakan!!!!
tak logik pun ada...


ANDAI ITU TAKDIRNYA....ye cerita nie memang best giler!!!! rugi tak baca....

KASIH ANTARA KITA plak...pun boleh tahan...

PADA ANGIN AKU BERPESAN...tak berapa best...mendatar...rugi kalau beli..huhuhhu...
ada lagi koleksi novel-novel aku....yang tiga akhir nie bukan aku nyer...hihihi..novel aku 4 jer dlm nie...hihihi...
aper -aper pun...selamat membaca yer....







 

1 comment:

dotblogspotdotkom said...

masa muda2 dolu.. minat la jg mmbc novel nih.... tp la nih.. malas la plak... nak ngabiskan 1 buku tu... jenuh.... huhuhu