Monday, January 2, 2012

Beriadah Bersama Permata Hati....

semalam en. suami ajak pergi Bukit Serindit...bawa anak-anak pergi beriadah...aku on jer...
dalam pukul 4.30 ptg aku dah siapkan budak-budak....
kul 5.10 pm kitaorg gerak gie sana..budak-budak suka tak terkata...sekarang nie memang jarang dapat jalan-jalan sekeluarga...en.suami sibuk jer memanjang...almaklumla...kerja sendiri...klu kerja ada la duit, klu tak, mana mau dapat duit...huhuhuh...
sampai jer sana anak-anak dah melompat-lompat...
masing-masing sibuk nak ambik basikal....

nur qurratul'ain duk dalam nie diam-diam yer..awak kecik lagi....



masing-masing sibuk degan basikal masing-masing....danish tak pandai lagi kayuh basikal...hanya kereta manual tue ajer la yang mampu dia kayuh...huhuhuh...


en.suami pun ada basikal dia....hihihih...nia nak kata basikal bukan basikal...nak kata skuter pun bukan macam skuter...masa en.suami bawa basikal nie semua pandang dia...sebab basikalnie lain dari yang lain...dah tue mula la en suami aku perasan!!!!...tak kuasa mak!!!!


iman terrer ler....laju jer dia bawa basikal dia...si danish nie memang kena tinggal...ye la kayuh pakai kaki...mana tak nyer.....iman dah ikut en.suami....


dok asyik ngadu tayar lembik...tue la dah pesan pam dulu....dah lupa....



ini budak tembam....duk dalam nie pun tak gite diam...asyik-asyik kebawah jer....
nanti adik qurratul dah besar kita beli basikal yer..adik main kat cnie...


tengok...sorang-sorang lagi...kena tinggal....adik danish nie lambat la.....huhuhuhu..

 last-last abang iman datang kat adik...tergelak-gelak dia....
"adik nie lambat sangat la...."
dalam perjalanan nak balik ke kereta, aku sempat beli aiskrim tuk anak-anak...hihihih...
abis comot si danish nie....tengok tue..lagi ler lambat dia bawa kater dia...dengan aiskrim kat tangan...eeeee....adiiiikkkkk!!!!



 ala....chiyan anak ibu nie...boring ye yannnggg....

hihihihih...syok ko yer.....

sebelom balik , sempat snap pic en. suami...





hihih....baik anak-anak...lain kali kita datang lagi yer...ibu kamu nie pun dah lama tak bersenam erobik kat sini...tunggu adik qurratul besar sikit...ibu aktif balik...tiap-tiap minggu kita gie siniyer....
jooommmmm balikkkk!!!!








4 comments:

budakAMera said...

nak tanya benda yg suami kamu tunggang tu.. berminat.. berapa rm?? beli kat mana?? apa nama??

cinta03 said...

sorie...baru jer terperasan komen ko kat sini...
en.suami aku dah jual la benda alah nie..hihihi...

budakAMera said...

tak kisah la dah jual ke tidak.. dia beli kat mana?? harga area berapa rm?? apa nama dia?? senang skit aku nak mencari..

cinta03 said...

ko call dia la tanya..dia dapat pun atas tangan orang..klu tak salah aku singapore..
ni no dia...

0143256185 - lee