Tuesday, December 13, 2011

teRiMA KasiH......

ari isnin ari tue citer yang aku nak citer nie..hihihi...
baru la nie aku nak taip..aku kan mmg malas...
al kisah...ari tue, pagi nak gie keje aku nie ada sikir rajuk la kat en. suami...
pasal apa?? huhuhu..tak mao la citer...

balik keje jer dah magrib..mmg time tue aku penat giler..letih sangat badan nie...
bertambah plak mood aku mmg tak betul, jadi malas la aku nak berborak gan en. suami (jahat kan???)....
lepas jer mandi aku terus ngadap anak aku si kenit nie..
Qurratul'ain...yang masa aku mandi tadi en suami yang jaga...

makin comel kan..hilang sikit rasa penat aku...tiba-tiba...jeng..jeng....aku ternampak sesuatu kat jari dia...
huhuhuhu...
dalam ati nie berkata...
"untung anak ibu, kecik2 abah dah belikan cincin...ibu tak dapat pun..."
mmg gam2 jer kat jari si kenit nie tau...cantik...huhuuh...jeles i....
jumpa jer husband, terus g tau...
"wa...cantik jari qurratul....berkilau-kilau...untung dia...untuk isteri  langsung tak der..."
en. suami sengih jer...alih-alih...aku nampak plak benda berkilau-kilau kat jari dia...
wahahahahah..melompat aku...gatal sungguh...
"ckin nyer eh...waaaaaa......cantik..."
wahahahahah....dapat gak.....
TERIMA KASIH ABANG........

suka ko...tersenyum sampai esok..hihihih....


~~~huhuhu...dah pandai pegang botol sendiri....botol lagi besar dari tuannya....~~~






No comments: