Wednesday, December 7, 2011

OMBAK RINDU.....

(nak tengok punya pasal, tak nak balik lambat, mangrib pun aku langgoo...jangan ikut yer...)

OMBAK RINDU....cerita yang tengah hangat di pawagam kali nie..
aku tak melepaskan peluang nak tengok cerita nie...aku memang fanatik sangat dengan novel OMBAK RINDU nie...minat giler2..jadi nak tengok citer nie di pawagan ada sikit takut la...takut tak leh terima kenyataan yang cerita nie best ker tak...sama ker tak gan novel....lebih-lebih lagi aku tak yakin si maya karin nie berlakon jadi IZZAH...

tapi nyata...CERITA NIE BEST SANGAT!!!!!
tahniah kepada maya karin coz berjaya wat aku nangis dan hayati cerita nie..huhuhuhu...
wajah Maya mmg nampak kekampungan..cuma suara jer la..tapi tak der la nampak sangat..
cerita nie mmg la tak sama gan dalam novel tu 100%..
diolah, tapi masih jalan cerita yang sama...
dalam cerita nie izzah jadi ustazah, guru mengaji...
dan dalam citer nie mak cik dia ada baik sikit...tak mcm novel, mak cik dia jahat..
dan pak cik taha nie mmg jahat la kan coz jual dia...

Memang puas hati la aku tengok cerita nie....air mata asyik keluar jer..tak tahan...sedih...
paling tak tahan, time haris marahkan izzah dan lafaz kan yang dia nak gantungkan perkahwinan...
sentap bila di apanggil izzah "perempuan sial"..SEDIIIHHHHH!!!!

banyak gan bab2 romantik yang aku suka...syookkk....

~~~ waktu haris lafazkan yang di sayang pada izzah ~~~~

lakonan lisa nie pun best..jadi bawa watak mila...

akhir kata...
CITER NIE MEMANG BEST!!!!!!!!!!!!!!!!
rasa mcm nak tengok lagi..dan pastinya aku akan beli cd dia nnt...

thanks kpd pak google...untuk gambar-gambar
***********************************


dan lirik lagu dia amat menyentuh hati aku...

Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku
aku tersentuh sebab setiap kali aku sujud kepada NYA..aku akan sentiasa doakan nie untuk aku dan en suami...huhuhuh..tue yang feeellliiiinnnggg lebih..terperasan diri izzah plak....

LIRIK LAGU DAN VIDEO MP3


Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

Tuhan aku tahu banyak dosa ku
Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku

Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung

Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia di hatiku

Hanya mampu terserah
Moga cahaya di penanti

Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya

Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

No comments: