Friday, December 2, 2011

KarOkee JooMmmm...

hihih..dihari jumaat yang indah nie...hari segala penghulu hari, aku dan bebudak aku g karaoke..huhuh..baik kan kitaorang...hihihi..lepaskan tension da...
orang lelaki pergi sembahyang jumaat, kitaorang gie melalak..
memang bagus ko eh...masing-masing giler mic..
dah la kat umah pun giler 'mic'
hahahahah...

sampai jer, aku pilih lagu...hihihi..ambik ko...banyak pilih lagu, aku suh yang lelain nyanyi...
nie diantara penyanyi-penyanyi terhebat..klu kitaorng masuk industri muzik nie,
kalah anuar zain okey!!!!

~~~ mak yong yang tak tahan nak karaoke~~~

~~ orang sibuk pilih lagu, ko sempat bersms gan abg yer~~

~~  pn diana yang dok sms gan en suami dia gak ~~~

~~nie diam2 kaki karaoker gak nie...~~

macam2 lagu kitaorang nyanyi...
lagu dangdut, slow, lagu lelama, industan yang tak menahan tue, lagu ohgan puteh pun nak cuba gak...
suara kelaut...hahahah..
TAPI BANYAK SYOKKKK!!!!

~~~ tembam kan aku!!!!! ~~~~


~~~ konun......hihih~~~


pn rdiana sanggup pakai spek ko..tak nampak punya pasal...


hihih...nie dah sudah karaoke...nasib baik dah tiba watku masuk keje balik....klu rehat 4 jam...mau nyer kita org belasah nyanyi lagi....hahahah...memang giler la...


mengandung dulu pun giler karaoker...masa tue nyandung kan danish...so akhirnya keluar si danish, dia plak pantang nampak speaker...pantang g umah kawen kalau ada band2 nie..
mmg dia nak duk depan2 band tue joget ko..nyanyi dalam bahasa dia...
hiihi..

apa-apa pun ari nie mmg hilang tension...lain kali kitaorng datang lagi yer...
hihihih....



2 comments:

Zainurul Haffiza said...

amboi sonok dia ngan kengkawan....

cinta03 said...

hihii...terasa mcm bujang....