Monday, December 26, 2011

Hujung Minggu......

cuti itu krimas itu ari aku tak jalan ke mana pun..mengemas rumah..al maklumla...baru pindah rumah..
huhuhu....klu pindah rumah sebab dah beli rumah sedap sikit..nie...pindah rumah sewa, sewa rumah lain...
eeeeee...lom ada rezeki la nak beli rumah...
nie pindah pun sebab tuan rumah aku tu nak duk rumah dia, dia dah balik melaka....yang tak sedap nya, pindah rumah tue nak cepat!!!! dalam masa seminggu dari hari yang dia bagitau nak duk rumah tue balik, dia dah sibuk taruk barang dia kat umah aku tu...
BAYANGKAN!!!! sakit tak sakit hati aku...nak cari rumah sewa bagai nak mati...kena tipu lagi..semua gara-gara nak cepat!!!!!
lasst-last dapat rumah sekat sangat gan mak aku...aaadddduuuuhhhhhhh, memang tak syok!!!!
tapi nak wat cam ner...ambik jer ler...dah tuan rumah nak cepat...tau-tau jer la klu dah pindah jamtu jer...
tak der paking2 lagi...terus angkut..nasib baik ada lori....


semua gambar nie masa aku lom kemsa rumah lagi..ambik masa kemas..ye la..pindah hari ahad petang...esok dah kerja..mau tak penat aku...nie yang cuti krimas itu hari aku mengemas rumah...
aku tak ambik la gmabar dah lepas kemas..hihihi..kema spun macam tak kemas sebab hero-hero aku nie rajiiinnnn mengemas balik...naik hantu aku...eeeee...

 nie dah kemas da rumah..so lepak dengan anak-anak..yang budak perempuan tue anak angkat along aku, tapi aku mmg dah sayang dia. en suami pun sayang gak dia..dah jadi cam anak aku...dia pun panggil an suami abah..aku jer dia panggil mak lang, pasal dia takut aku..aku nie kan garang...hihihi..kalah singa...

muka iman seposen daaa...

haa...baru nak ketawa anak-anak ibu...

iman memang sayang kat kakak dia nie....klu nak keluar jalan-jalan mesti nak ajak kakak dia nie..hihihi..
dulu dia panggil tasya jer...skung dah pandai..kakak..
sejuk aku tengok mereka...
kalau jalan-jalan orang mesti pandang aku...mesti diaorang cakap..
muda lagi, anak berderet...hahhahaah...





No comments: