Friday, November 25, 2011

Nak Gak BUnGeeeee....

assalam....
ari nie aku nak citer sikir pasal bunga...erm...syok tul klu dapat bunga erk..
nak2 klu tiba jer dpt..suprise la katakan..tak minta, bukan hari istemewa...tiba2 jer dapat..syyyoookkkk ooo....

aku???..errrmmm..last aku dapat bunga dari en suami masa aku mengandungkan anak sulung...
sampai la nie tak dapat2 lagi....

kawan aku sorang nie...(jeles iii..) selalu dapat bunga...
sikit punya besar bunga dia...hiihi...dapat kat opis lak tue..abg sayang bagi ler..
tak per..aku bahagia tengok kekawan aku bahagia...(psssstttt>>>tak macam org tue....)

ha..ni dia bunga member aku...sikit puny banyak da...dua-dua sama romantik ko....
macamana aku tak kata member aku ie pun romantik..dia seimpan bunga tue sampai jadi cam nie
*


**


***
****


*****


******


*******


********



**********



hihihihi...dah sebulan sudah bunga tue...punya la sayang dia nak buang...yang pelik nya bunga nie segar lak tue..
eeehhh...daun jer la...mesti ihklas si pemberi yer....

aku.....ala....nak gak...LEH MINTAK EN SUAMI BELIKAN TAK??? DAH KIRA SUPRISE TAK???
wahahahhaah...
tak kira...
"ABANG.....CKIN NAK BUNGA GAK!!!!!!!!"

No comments: